بسلامتی مجازیا
بسلامتی مجازیا

تا با دیدن هر هرزه ای با خود بگویم

اگر مثل او بودم نمی رفت


وسعت نبودن تو 

به اندازه تمام دنیای من است

تا هرکجا که چشم کار میکند 

جای تو خالیست



گریان شده است دلم

همچون پسرکی لجباز 

که پا زمین می کوبد 

تورا میخواهد

تنها تورا....






خدایا...این سرنوشتی که برایم بافتی

قسمت یقه اش یکم تنگه

دارم خفه میشم...

قربون دستت یکم شلش کن



روزهای سختی رو میگذرونم

وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود

نفســــم !!!

دنیایـــم !!!

دلــــم !!!



کنار یکی دیگه می بینمت

همونجوری معصوم و بی ادعا

میام و می پرسم خوش میگذره

با دلشوره می پرسی شما ؟؟؟



دستم خالیست از تــــو

ولی دلم...

تا دلت بخواهد

پر از تـــو



دست از پا خطا کنی تعویض میشوی

همین حوالی کسی شبیه توست 

این است پیام عشق های امروزی


همیشه تو دلت میگفتی:

این مگه با چند نفر دوسته که همیشه آنلاینه

یه جمله رو همیشه یادت باشه 

آنلاین ترین ها همیشه تنها ترین هستند


چرا خیلی ها نمی فهمن با اینکه فضا مجازیه

ولی اونیکه می نویسه قلب داره آدمه 

میدونم برای من نیستی

اما دلی که تنگ باشد 

این چیزها را نمی فهمد 

بخدا نمی فهمد

درست مثل وقتی که عاشقت شدم

باران می بارد

فکر کنم دوباره کسی عاشقت شده


[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:45 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 364 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<